onsdag 29 januari 2014

Så var det igång igen


Hade ett långt uppehåll med träningen kring jul. Ja, säga jul är nästan fel. Jag hade en så hektisk december att träningen låg i stort sett nere hela den månaden. Men nu har jag avverkat några pass så nu får jag väl ändå säga att jag är igång igen. Visst känns det skönt att träna även om det är lite motlut när man vilat sig ett långt tag.

Mötes- och Eventmässan är i min stad idag och imorgon. En mässa som verkligen vänder sig till oss kontorsråttor, iaf oss som ansvarar för resor och konferenser där vi arbetar. Så idag blir det kontorshäng fram till lunch sedan bär det av till mässhallen för att höra föredrag och titta i diverse montrar. Ska bli spännande.

Önskar er alla en bra lill-lördag!


Mässa då kör vi svartvitt och kavaj.
Ska ju vara representativ. :)

Lite bling bling sitter aldrig i vägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar