måndag 13 januari 2014

Svårt med sömn ibland


Har alltid haft bra sömn.  Sovit för lite ofta men det har mest berott på att jag är kvällspigg. Men när jag sovit har jag sovit gott.  Men efter det att min mor avled för fem år sedan har sömnen förändrats.  Ser det som ett samband eller också är det stigande ålder det beror på. Jag sover ofta gott men vaknar jag mitt i natten har jag svårt att somna om.  Samt att fast jag är en glad typ så blir tankarna i nattens mörker ganska oroliga o dystra. Inatt var en sådan natt.  Vaknade 03.00 och somnade inte om alls. Så dagen har varit ganska sömnig men jobba måste man så jag har kört på och hoppas att det inte märktes hur seg jag var. När man är seg anser jag det bäst att klä sig proffsigt för att försöka dölja skavankerna så idag blev det knytblus o kavaj. Försöka duger, eller hur. Nu ska jag snart sova men först idrottsgala med lite kaffe och italienska mandelskorpor som tilltugg. Godnatt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar