torsdag 30 januari 2014

Vem kan motstå

25 % feeling, 25 % sensation, 25 % flattering fit, 25 % self-esteem! När sådana ord står på en lapp hängande på ett par byxor som ser urläckra ut och affären man befinner sig i är inredd som en dröm för vilken kvinna som helst, kan man motstå köp då? Nej, nej och nej är svaret. I alla fall kunde inte jag det när jag fick se mina byxor i skinnstruktur på Affair i Västerås för en tid sedan. De åkte kvickt och lätt ner i påsen. De har lite struktur av ormskinn och lite skinnkänsla fast det inte är skinnbyxor. Idag hade jag dem på mig för första gången och de har hållit bra form hela dagen och jag har känt mig fin. Vad mer kan man begära! Nu får ni ha en riktigt fin torsdagkväll! Kram kram
Byxor från märket Time!
Time to be a woman!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar