lördag 23 augusti 2014

Ro

Min tanke var att dra ihop en större eller mindre kräftskiva här hemma i helgen. Veckan har varit fylld av en hel del arbete och otroligt många jobbiga ställningstaganden. Yrkesmässigt och en del privata val har också varit på tapeten så mina krafter har sinat en aning. Utöver detta så svider det en aning i halsen och jag känner mig något skrovlig på rösten.

Så beslutet blev att avblåsa alla stora evenemang i helg. Skönt att enbart känna ro och få vila. Luta mig tillbaka, pyssla lite och umgås med de allra närmaste. Ibland behöver både kropp och sinne ro.

Idag är det just ro som får råda. Önskar er alla en rofylld lördagkväll.

2 kommentarer:

  1. Ibland behöver man det där, vilan. Jag kan uppleva att man kan flänga runt och ha mycket att göra, men det är de känslomässiga och tankekrävande sakerna som tar mest kraft. Då man behöver ro.... Hoppas det reder sig. Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Tack Milla för dina fina ord.
    Ha en bra söndag.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera