torsdag 25 juni 2015

Kändes lite lyxigt

Visst har jag köpt en hel del till mig själv och plockat små godbitar från mången affär men jag har aldrig köpt något lyxigt på nätet. Men när jag läste om en rea på Glamourpsykologens blogg så blev jag intresserad. Tog mig en rejäl till och fastnade för en väska jag gått och suktat efter länge.
Slog till och köpte den.

Det kändes lite lyxigt att hämta paketet och plocka upp den. Tyvärr kom den inte i någon fin kartong, som jag hade hoppats, utan  i en ordinär postorderpåse. Men, so what, när jag tog ur den ur påsen så var den där i all sin glans. Är så nöjd med mitt köp att jag måste få visa er mitt nytillskott i väskskåpet. Min Malene Birger i gräddvitt som ska pryda min arm i sommar.
Tack till http://glamourpsykologen.elsasentourage.se/ som tipsade om denna rea.


2 kommentarer:

  1. Grattis! Jättesnygg väska... den kommer hålla många år!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Tack för det Anna. Ja, jag är mycket nöjd.
    Trevlig helg!
    Kram
    Maria

    SvaraRadera