lördag 26 september 2015

Poolwoman

Efter 2,5 dagars hektiskt arbete, och allt på engelska, fick jag några timmars ledigt.

Förvandlade mig själv  från businesswoman till poolwoman på nolltid. Önskade få njuta ett par timmar vid poolkanten.

Oj, vad jag njöt, i solen. En lördageftermiddag med tjock guldkant. Ikväll blir det till att bara slappa på balkongen och beskåda ett cypriotiskt bröllop på avstånd.  Imorgon väntar ett mycket tidigt flyg, att ta oss tillbaka till Sverige. Mycket jobb men också miljöombyte är över för denna gång när vi går ombord på flyget.

Älskar mitt jobb och mina åtaganden!




3 kommentarer:

  1. Tjusigt! Vilket jobb... härligt med miljöombyten.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Inte alltid så glamoröst men ibland får jag lufta mig. Var intressanta dagar på Cypern.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  3. Skönt att du fick några timmar i solen, det är du mer än värd som du jobbar. Kramisar Tina

    SvaraRadera