måndag 4 januari 2016

Lite trögt



Lite trögt är det allt att ta sig till arbetet idag. Nästan två veckor ledigt har jag haft och jag skulle gärna varit hemma några dagar till. Älskar mitt arbete men det är skönt med ledighet och speciellt, som jag nämnt tidigare, denna tid. Då det fortfarande är lite julstämning hemma och det finns lite godsaker kvar att mumsa på, då är ledigheten som bäst.

Men, men idag är det dags att bege sig mot kontorsstolen och slita den som en äkta kontorsråtta. Vill ni veta en hemlis, jag ska snart ha ledigt igen. Hihi, mer om det lite längre fram.

4 kommentarer:

  1. Visst är den där julledigheten ljuvlig när man får vara tillsammans och njuta av livets goda. Vad härligt med ny ledighet snart. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,Tina, jag njuter verkligen av just den ledigheten. Tänkte att nästa år ska jag försöka vara ledig i advent några fler dagar. Då kanske man verkligen får upp julkänslan. Kram Maria

      Radera
  2. Jag har en vecka till! Fast det känns bra att komma igång igen. Spännande med mer ledigt. Ska ni på en resa?

    KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst det är både ock. Lite trögt att komma igång och om vill gärna vara kvar i julbubblan men samtidig kul att komma igång. Ja, vi ska åka några dagar till New York. Kul, eller hur! Ha det bra.
      Kram
      Maria

      Radera