tisdag 16 februari 2016

Alla hjärtans dag

Vi ska visa kärlek till våra närstående alltid, varje dag, året runt. Men den 14 februari är det officiellt den dagen vi ska visa varandra kärlek och visa vilka som betyder mest. Det kan tyckas att det har gått inflation i dagar som vi firar något men den 14 februari har varit Alla hjärtans dag väldigt länge. Även om man inte firade det när jag var tonåring, som nu, så minns jag att man ändå noterade att det var kärlekens dag. Valentines Day.

Själv fick jag ett stort hjärta av min dotter, stod som en överraskning vid min säng.
Av mitt hjärta, som jag lever med, fick jag en vacker tröja från Lexington.
De blev naturligtvis uppmärksammade av mig också på olika sätt.

Tyvärr var jag inte så pigg i söndags så firandet var ganska lamt. Halsen sved och lederna värkte, trodde jag skulle bli ordentligt sjuk men jag vilade  och arbetade hemma igår så nu känns allt bättre.

Hoppas ni alla hade en fantastisk "hjärtdag".



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar