tisdag 15 mars 2016

Ingen vanlig dag



Idag är det ingen vanlig dag, det är min dag. Min födelsedag! Kan säga att jag skriver som jag gör nu är inte likt mig. Har gärna kalas och fest och har inget emot att stå i centrum en dag men jag brukar inte skrika ut att det är min födelsedag direkt.

Har kommit till insikt om att det är fantastiskt att fylla år. Man ska verkligen fira, inte att åren går eller att det är så roligt att man blir äldre och äldre men att man faktiskt fyller år. Att just jag har den stora turen att få fylla år ännu ett år och jag hoppas få göra det många fler.

Att vara kvar i livet, var så pigg att man njuter av livet, att fortfarande ha drömmar man vill förverkliga, roliga saker att se fram emot, ett arbete som lockar. Ja, själva livet och att det har gett mig ännu ett år, det är värt att fira.

Idag blir en helt vanlig dag, men på lördag då firar vi hemma hos oss.


2 kommentarer:

  1. Hipp Hipp Hurra!
    Önskar dig en finfin dag Maria.

    GRATTISKRAM!! Anan

    SvaraRadera