måndag 7 mars 2016

Lip gloss

Har under sommaren upptäckt Mary och inte vilken Mary som helst utan Mary Kay. Mary Kay startade 1963 ett kosmetikaföretag. Affärsidén var att inte sälja produkterna i butik utan enbart via konsulenter. Företaget är uppbyggt på samma sätt än idag.

Under sommaren har jag provat några Mary Kay produkter och verkligen märkt den goda kvaliteten.
 
Fancy Nancy ör namnet

Bland annat har jag fastnat för ett lip gloss från Mary Kay. Det ger inte enbart  läpparna fin färg utan det är mjukgörande också. Det är lätt att applicera och det ger lagom mycket färg och glans.

Perfekt för vardagen, det känns lyxigt på läpparna, ger lagom mycket färg för att inte väcka alltför stor uppmärksamhet under dagens möten eller vid mjölkdisken på ICA.

En liten goding för mina läppar.





2 kommentarer:

  1. Snygg färg o vackra läppar du har. Lipgloss kan jag inte ha för många =) Mary Key har jag hört om men inte haft. Säkert toppenbra!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Tack för fin kommentar. Min dotter började sälja Mary Kay i somras och så kom jag i kontakt med dem. Hon säljer inte längre deras produkter då hon jobbar mycket inom vården nu och tycker inte hon hinner. Men jag köpte på mig lite och det är verkligen bra kvalitet. Ha det gott.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera