lördag 27 augusti 2016

Hektisk vecka

Njuter med morgonkaffet framför morgon TV. Skönt med helg.
Veckan som gick har varit minst sagt hektisk. Började med studieresa ned arbetet till Linköping och Jönköping. Vi bjöds på intressanta föreläsningar och spännande platsbesök.
Som reseledare är man dock alltid på tå och känner sig rätt trött vid hemkomst. Glad att resan blev lyckad.
Kan tipsa om ett superspännande utflyktsmål, Flygvapenmusem i Linköping. Vi valde att se delen om Kalla kriget och den försvunna DC3-an. Intressant, att vi hade en helt fantastisk guide, Ture, gjorde kvällen mycket minnesvärd. Jag ska åka tillbaka dit och beskåda allt. Åk du också,  om du inte har varit där.

Tidigt på torsdagsmorgon flög jag till Luleå för nätverksträff. Luleå, en så fin stad. Den känns så liten men ändå stadsliv och vattnet omger staden och fyller den med liv.
Vad glad och tacksam att jag har ett arbete som ger mig möjlighet att få uppleva så mycket trevligt.
Nu lördag och snart dags för bröllop.








2 kommentarer:

  1. Vad du reser... kul men hektiskt kan jag förstå. Tänk, jag bor granne med Linköping men jag har aldrig varit på Flygvapenmusem. Borde ta mig dit.

    Kram Anan

    SvaraRadera
  2. Gör det, Anna. Superintressant.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera