torsdag 22 september 2016

Healthy living 10

Den tionde dagen blev inte toppenbra. Blev restauranglunch på jobbet och lite småslarv, inget jag gillar men ibland får man inte riktigt ihop det som man vill. Tror de flesta av er känner igen det.

Dessutom har min hals kliat hela dagen och jag har torrhostat, vilket gör mig oerhört stressad. Ni vet min historia med att få långdragna förkylningar med hosta. Vi får se hur det utvecklar sig.

Nåväl så här så dagen ut.

Sömn
Knappt 6 timmar

Rörelse
I stort sett lika med noll.

Frukost
Grön smoothie

Lunch
Stekt strömming med puré och råa grönsaker

Middag
Blev nästan ingen, men lite småplock här och där.

Som ni ser, ingen bra dag. Även om jag är framme vid dag nr 10 så behöver inte hälsan överges totalt. Jag vill nog fortsätta försöka vara så hälsosam jag kan. Känner att min sömn, t.ex. bli djupare när jag rör mig mer och överlag känner jag en lätthet i kroppen. Minus 2,2 kg, inte mycket men något. Så jag säger till mig själv, keep up the good work.

3 kommentarer:

  1. Jag ska börja på måndag =)

    Hoppas du inte blir sjuk... inte kul med hosta!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Lite sveda i halsen bara, är nog hösten. Men i mår i övrigt som en prinsessa. Hahah.
      Kram och trevlig helg!
      Maria

      Radera