tisdag 6 december 2016

Black Friday - fynd

Under Black Friday var jag i Göteborg. Dagen var en arbetsdag med nätverksträff men när kvällen kom gick jag en tur på stan. Det var mysigt med många julljus som brann och mycket människor i farten.

Trodde inte jag skulle köpa en pryl men kom hem med en skjorta. Har länge gått och funderat på att köpa mig en rosa skjorta och när priset var det rätta, som man säger, slog jag till. På den anrika och klassiska affären Ströms, blev det affär. Alltid roligt med de där klassiska affärerna, där det är mjuka mattor och fina små stolar man kan vila på när man provat och känt och klämt på textilier en stund. Där expediterna går i exklusiva kläder och allt doftar flärd, som från en svunnen tid. Det är speciellt och man känner sig lite extra lyxig när man trippar ut med en påse från den typen av affär.
Titta in på Ströms i Göteborg här

Idag sitter skjortan på och jag känner mig nöjd.


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar