onsdag 15 februari 2017

Som jag hade tänkt

Gårkvällen blev precis som jag hade tänkt. Det är inte alltid man kan säga så.
När jag kom hem från mitt sena möte och träffade, mannen i mitt liv, som var hemma fortfarande lite halvsjuk så hade vi en så trevlig Valentines evening.

Vi kröp upp i soffan, tände ljus, plockade fram nötter, mörk choklad och så champagne. Vi satt där och pratade, läste lite texter som vi visade varandra och diskuterade kring. Pratade om vardagen i stort.


Så enkelt i våra myskläder men ändå så fint. Det kändes verkligen kärleksfullt. Som pricken över I hade min dotter lämnat en bukett rosor till mig innan hon for till sitt kvälls/nattjobb. Gott gjorde det i mammahjärtat!

Känner mig lycklig över årets <3 ALLA HJÄRTANS DAG <3



4 kommentarer:

  1. Å så mysigt! Det är kärlek... gullig dotter!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var mysigt. Mammahjärtat ler än.
      Kram
      Maria

      Radera
  2. Jag har verkligen världen bästa kvinna <3

    SvaraRadera