söndag 26 februari 2017

Söndag och beskännelse

Söndag, tangenterna glöder under mina fingrar. Inte för att jag skriver så intensivt på bloggen utan för att jag arbetar intensivt både med mitt ordinarie arbete och med mitt uppdrag i nätverket.
Sista tiden har det varit så mycket arbete, roligt men mycket. Dessutom har det varit massa aktiviteter inbokade rent privat.

Så tiden har inte gått ihop för mig. Därför har jag legat lågt med bloggen. Det är mitt fritidsintresse och jag finner det så trevligt att skriva inlägg och ta lite bilder. Men när det varit så mycket nu har jag helt enkelt inte hunnit och när jag tänkt på det känt mig stressad. Så därför har jag legat lågt. Bloggen ska vara lustfylld för mig.

Nu vet ni och jag kommer snart att skriva min små inlägg igen. Kanske redan imorgon eller så dröjer det ett tag.

Hoppas ni alla har det bra och jag önskar er en fin fortsättning på söndagen.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar