tisdag 12 september 2017

Var hamnade vi

Var hamnade vi på den hemliga resan i fredags? Jo, det var välplanerat med lite bubbel och frågesport på bussen. Efter en knapp timmas färd svängde vi in på planen framför Lastbergets konferenshotell.

Bild lånad från nätet

Där blev vi incheckade i våra rum och sedan var det fika med gott hembakt matbröd, fina ostar marmelad och en liten sötsak. Vi satt i salen med utsikt över Mälaren och avnjöt det smaskiga.

Sedan var det fritt fram att njuta av träningsstudion, poolerna, badtunnan eller den vackra naturen. Jag njöt först av bubbelbad inomhus och när jag kände mig lagom varm smög jag ut och hoppade i badtunnan. Där satt vi med lite kyla runt öronen men med kroppen i 39 graders värme och njöt av den vackra fredagseftermiddagen.

Så var det dags att byta om till lite festkläder och åter igen njuta av bubblande dryck. Därefter var det dags för en riktig festmåltid. Därefter partade vi fram till småtimmarna.





På lördagen var det dags för hotellfrukost och morgonpromenad och därefter for vi hem. Ett fantastiskt trevligt dygn med mina kollegor i Västerås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar